היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – סדרת ספרים "בשם הילד" מאת עודדה פלד…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

"בשם הילד", סדרה חדשה של ספרי ילדים ונוער מאת ד"ר עודדה פלד, נועדה להשמיע את קולם של ילדים הסובלים מהפרעות שכיחות המשליכות על התנהלותם, תפקודם, איכות חייהם ועל התפתחות אישיותם ודפוסי התמודדותם בחיי היומיום ובהמשך בחייהם הבוגרים. ילדים ובני נוער הם "לוחמי חיים", המתמודדים עם קושי וחשים בלתי מובנים ולא פעם מואשמים וכואבים.

סדרת הספרים הללו מאוד חשובה, כדי להבין מה עובר על אותם ילדים וגם להקל על הוריהם בהתמודדות היומיומית, הספרים חשובים גם למערכת החינוך, גננות, מורים, בזכות זה שהספרים כתובים בגווף ראשון, יש ביטוי לאותם ילדים שמוצאים את עצמם עם תחושות מעורבות והרבה תסכול, בהחלט סדרת ספרים מאוד תורמת ועוזרת.

שלושת הספרים בסדרת "בשם הילד" כתובים בגוף ראשון ובחרוזים. כל ספר מציג מצבים והשלכותיהם, כאשר בדבריו של הילד הוא שוזר הסברים והגדרות, מתאר ומעביר את האופן בו הוא חווה את הקושי ואיך הוא מרגיש, מה עובר עליו וכיצד הוא חש את תגובות הסובבים, לצד דרכים להתמודד וכלים להעצמת תחושת ה"יש". לא פעם נאלצים ילדים הנדרשים להתמודד עם קושי לעבור מסכת ייסורים.

הסדרה "בשם הילד" מיועדת גם להורים ולמורים, על מנת שיבינו מה עוברים הילדים, וכוללת שלושה ספרים:

הפרעות בחרוזים – ספר המתייחס לשתי הפרעות התפתחותיות שכיחות: דיסלקציה והפרעת קשב ובו מתאר הילד את מה כל מה שמתרחש איתו וסביבו ואת הגילוי והאבחון, תוך שהוא מסביר מהויות לגבי דרך הביטוי של הקושי וההשלכות על דימויו העצמי, האינטראקציה שלו עם הסביבה, חיפוש הפיתרונות ודרכי המוצא.

דיסקלקוליה בחרוזים – הספר מתייחס להפרעה ביכולת למידת החשבון, תיאור עולמו של ילד המתקשה להתמודד עם כמות, גודל ומספר לצד חוזקותיו בכל תחום אחר, על התסכול, החשש, ההתמודדות וקרן האור.

מצאתי את ה- B אסט B אדי שלי – הספר מוקדש לילדים אמיצים, מוחרמים ומחרימים הרוצים לזקק את החיים, עוסק בחרמות ודחייה חברתית, ואף מציע דרכים להתמודדות וכלים להורים ומורים לתמיכת התהליך.

לא פעם מצאה ד"ר עודדה פלד את עצמה במהלך מסלול חייה המקצועים, כשהיא משמשת שופר לילדים מטופלים. כל מה שהם רצו היה הבנה, הכלה והקשבה וכל מה שהם היו זקוקים לו היו תמיכה נכונה והכרה. במהלך שכתוב החומר הכתוב עלו בדימיונה של ד"ר פלד עשרות ילדים, חלקם עצובים בתחילת הדרך וחלקם מחייכים חיוך של ניצחון. "הם  מצאו פיתרון וכמעט תמיד הצלחתם היתה כרוכה בסביבה בה זכו בתמיכה של הורה, מורה וחבר, אלה שהבינו, אלה שהאמינו ויצקו בהם כוח".

ד"ר עודדה פלד היא מומחית לפסיכולוגיה שיקומית ולפסיכולוגיה התפתחותית ומטפלת באומנויות. היא עוסקת בנוירופסיכולוגיה בגישה אינטגרטיבית ובעלת "המרכז לטיפול אינטגרטיבי" סניף מכבים. היא עבדה כפסיכולוגית, כיועצת ובהדרכה לצוות במרכז שיקום נוער תל אביב יפו ובמכון פויירשטיין בירושלים, לימדה והעבירה קורסים בסמינר הקיבוצים, במכון נגיד בירושלים, במכללת "דוד ילין". בעבר לימדה במכון ווינגייט במסגרת הלימודים לתואר שני בחינוך גופני מיוחד ועבדה בבית החולים "הלל יפה" בחדרה ביחידה הנוירולוגית ובבית לווינשטיין בהוד השרון, במחלקת נפגעי ראש. היא מעבירה השתלמויות והדרכות לאנשי מקצוע בתחומים כגון: הפרעות התפתחותיות, דרכי האבחון והטיפול בהן בגישה אינטגרטיבית ושילוב ילדים בעלי שונות במסגרות החינוכיות השונות, משמשת כמנהלת שותפה בעמותה הישראלית לטיפול במשחק, ואף הציגה בכנסים בינלאומיים בתחומי הטיפול המשולב והטיפול במשחק.

שם הסופרת: ד"ר עודדה פלד

ז'אנר: נוער

מספר עמודים: "הפרעות בחרוזים" – 48 עמודים, "דיסקלקוליה בחרוזים" – 45 עמודים, מצאתי את  ה-B אסט B אדי שלי – 31 עמודים.

הוצאה לאור: עצמית

שנת הוצאה לאור של המקור: 2020

מחיר הספר: 50 שקל לכל ספר בסדרה "בשם הילד", 120 שקלים עבור שלושת הספרים בסדרה.

ניתן להשיג: בטל' 054-4782729 או בדוא"ל: odedap@bezeqint.net

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן