היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חדש בבתי הקולנוע – "איש הקוף" ….

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

גחל קטן יכול לשרוף הכל, הוזמנתי להקרנת בכורה של הסרט איש הקוף, אמנם מדובר בסרט אקשן עם קצב מהיר, אך עם הרבה מסרים ועוצמה מאוד גדולה, סרט מאוד מיוחד, בעיקר בזכות הסיפור הנוגע ללב של ילד שנשאר יתום, ואינו שוכח מה קרה לו בילדותו, ויוצא למאבק בשחיתות, ברוע, הדרך אינה פשוטה, אך זוהי דרך שהוא חייב לעבור, כי הכאב קשה מנשוא, והוא זוכר אותו בכל רגע.

המועמד לאוסקר דייב פטאל ("נער החידות ממובאי") מביים לראשונה ומככב במותחן אקשן חדש וחסר מעצורים בהפקת ג'ורדן פיל (תברח):  "איש הקוף" – מסע נקמה של אדם אחד נגד מנהיג כת אכזרי ומשטרה מושחתת.  בהשראת האגדה ההודית על ה"אנומן", סמל לכוח ולאומץ, פטאל מגלם את קיד, בחור צעיר שמתפרנס ממשחקי מכות במועדון קרב מחתרתי.

לילה אחר לילה הוא עוטה מסכת קוף ונלחם על מנת להפסיד ללוחמים פופולריים יותר . לאחר שנים של זעם עצור, קיד מגלה במקרה דרך לחדור לאליטה המרושעת של העיר וסוף סוף לנקום ולסגור חשבון עם הרוצחים של אמו.

טריילר: https://youtu.be/p44IJlzXWcg

טוליפ אנטרטיינמנט ישראל גאים להציג

בהפצה עולמית של חברת Universal Pictures©

מהמפיק ג'ורדן פיל:

Monkey Man

ארה"ב 2024 , 120 דקות

בימוי: דייב פאטל

קרדיט צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט ישראל

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן