היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

מאמא מיה! סוגת מרחיבה את סדרת קמחי הקסם ומשיקה קמח שמרים להכנת פיצה בסגנון איטלקי בקלי קלות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

לאור הצלחת סדרת קמחי הקסם, "סוגת" מרחיבה את הסדרה ומשיקה קמח נוסף:

"קמח שמרים פיצה".

סדרת קמחי הקסם, אשר משלבת נוסחה מיוחדת המאפשרת לקמחים לתפוח באופן מהיר ואחיד לאפייה קלה, נוחה ומהירה וללא צורך בניפוי, מציעה קמחים ייעודיים להתאמה מיטבית של סוג הקמח למאפה, לתוצאות אפייה מדויקות, טעימות ובעלות מרקם מושלם, ממש כמו של המקצוענים. הסדרה הינה פרי שיתוף פעולה של חברת סוגת עם טחנות הקמח שטיבל והשף-אופה המוביל ארז קומרובסקי, שעמלו יחד על פיתוח ההרכבים המדויקים של הקמחים.

"קמח שמרים פיצה", אשר מהווה פתרון להכנה מהירה ונוחה במיוחד של פיצה בניחוח איטלקי בקלי קלות, מכיל תערובת חדשנית לאפיית בצק פיצה, בתפיחה מהירה, ללא צורך בניפוי. לתערובת אשר כוללת קמח ושמרים, רק מוסיפים מים (אפשר גם שמן), מתפיחים ואופים. מהתערובת המתאימה גם לאפיית פוקצ'ות, ניתן להכין 6 פיצות ואף להקפיא את הבצק לשימוש במועד אחר, היא אינה מכילה מוצרים מן החי ונבדקה בקפידה על ידי השף והאופה המוביל ארז קומרובסקי.

אין כמו פיצה, אני באופן אישי מסכימה עם האמירה הזו מאוד, והכי כיף להכין בבית פיצה ביתית, להוציא מהתנור חם חם, ופשוט להתמוגג, הרבה שנים מאוד חששתי מהכנת פיצה בבית בעיקר בגלל ההתעסקות עם הבצק לפיצה, וכעת כשהגיע אליי קמח שמרים פיצה החדש של סוגת, במילה אחת וואו, קמח פשוט נפלא, תופח נהדר, קל לעבודה,

הכנתי את הפיצה לפי המתכון המעולה של השף ארז קומרובסקי, והפיצה יצאה נהדרת, קיבלתי הרבה מחמאות,

וכיף ממש שהבית מתמלא בריח של אפיית פיצה, וכל בני המשפחה נהנים יחדיו מאכילת פיצה איכותית, בהכנה כל כך קלה, בהחלט קמח שמרים פיצה של סוגת מעולה.

מתכון של השף-אופה ארז קומרובסקי להכנת פיצה פריכה וקלה להכנה:

קרדיט צילום: יאיר אלדר

רכיבים להכנת בצק ל-6 פיצות: 1 ק"ג קמח שמרים פיצה, 260 גרם (2 וחצי כוסות) מים בטמפרטורת החדר, 20 גרם (1 וחצי כפות) שמן זית. אופן הכנה: לשים את הקמח עם המים במשך חמש דקות במיקסר עם וו לישה או בקערה ידנית, מוסיפים את השמן וממשיכים ללוש כדקה, מעבירים לקערה משומנת בשמן זית, מכסים בניילון (לא נצמד) ומתפיחים כרבע שעה. מחלקים את הבצק ל-6 כדורים ומעבירים למשטח מקומח, מכסים בניילון ומתפיחים 45-60 דקות. בשלב זה ניתן להקפיא את כדורי הבצק אותם לא נאפה. מניחים אבן אפייה או תבנית אפייה בתנור ומחממים ל-250 מעלות. משטחים את כדורי הבצק על המשטח המקומח בעזרת הידיים או מערוך, מוסיפים רוטב ו/או גבינה לפי טעמכם, מעבירים לאבן האפיה או לתבנית החמה, אופים עד לקבלת קצוות זהובים פריכים (7-10 דקות). בתאבון!

אריזות הקמח שוקלות 1 קילוגרם, הן בעלות כשרות פרווה בהשגחת הבד"ץ וישווקו בכל רשתות השיווק, המינימרקטים והמכולות ברחבי הארץ.

סוגת המובילה את שוק הקטניות, האורז והסוכר בישראל, היא חברה לשיווק והפצה של מוצרי מזון שהם חלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי. החברה פועלת מאז שנות החמישים של המאה הקודמת כאשר המפעל משתרע על פני כ- 100 דונם בקרית גת. לחברה מגוון רחב של מוצרים החל מסוגים רבים של קטניות ואורז ועד קמח, שקדי מרק וקרוטונים ועוד. כל זאת תוך הקפדה על תהליכי איכות וטעם של חומרי הגלם המשובחים ביותר לאורך כל הדרך מהשדה לצלחת.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן