היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

עיצוב פנים בתלת ממד במבצע של 20% הנחה במהלך נובמבר: המעצב שרון זילברצויג מציע לעצב את הבית בשלבים, בעזרת מודל תלת ממד

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

עיצוב פנים בתלת ממד במבצע של 20% הנחה במהלך חודש נובמבר: מעצב הפנים שרון זילברצויג מציע לעצב את הבית בשלבים בעזרת מודל תלת ממד, כך שהעיצוב, התכנון והשיפוץ מותאמים לצרכים, לטעם, לזמן ולתקציב של המזמין.

בכל שלב בעיצוב הבית באופן מודולארי, מתכננים ומעצבים שני אזורים, למשל: סלון + מטבח, או חדר שינה הורים + חדר ארונות + מקלחת הורים. מודל התלת ממד כולל הדמייה הממחישה איך ייראה השינוי המוצע בפועל, מבחינת מיקום הרהיטים, צבעים, תאורה ועוד. שרון זילברצויג, בעל תואר בעיצוב, מתמחה בעיצוב ותכנון בתים פרטיים וחללים מסחריים בהתאמה אישית.

לדברי זילברצויג, כיום מבקשים בבית נוחות מירבית במרחב המשותף והפרטי, תוך ארגון נכון של הריהוט, תכנון פינות עבודה נוספות ונוחות, צבעים מרגיעים ועוד. העיצוב המודולארי גם מאפשר ללקוח לוודא שיש כימיה בינו לבין המעצב, טרם קבלת ההחלטה אם להתקדם לשלב הבא או לפרויקט מלא.

הערכה מוצעת במבצע בתאריכים 7.11.21 – 30.11.21: 2,500 ש"ח, במקום 3,159 ש"ח. פרטים באתר ובפייסבוק הסטודיו לעיצוב  On Point

https://onpoint.co.il/

קרדיט צילום: שרון זילברצויג

 

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן