היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

"עתיד ירוק" משיק סדרה חדשה של חמאות חלבון טעימות, עתירות חלבון ב-3 טעמים: יובה, יובה וקקאו ואוכמניית ארוניה ברי החמאות טבעוניות ופרווה, ללא תוספת סוכר, צבעי מאכל או חומר משמר, והן מכילות 15-20 אחוז חלבון!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מותג המזון "עתיד ירוק" משיק סדרה חדשה של חמאות חלבון טעימות, עתירות חלבון, ב-3 טעמים: חמאת חלבון יובה, חמאת חלבון יובה וקקאו וחמאת חלבון עם אוכמניית ארוניה ברי. החמאות טבעוניות ופרווה, ללא תוספת סוכר, צבעי מאכל או חומר משמר, והן מכילות 15 – 20 אחוז חלבון!

קרדיט צילום:יוסי מור

החמאות מעולות כבסיס לשייק חלבון, כתוספת לגרנולה, מוזלי, יוגורט, ירקות, פירות, למריחה על לחם ועוד. סדרת החמאות מצטרפת למגוון מוצרים במותג "עתיד ירוק", ובהם: אבקות של מזונות על, פירות קפואים, מיצים טבעיים, יובה, סודה לשתייה, קמחים במגוון סוגים, תחליפי בשר טבעוניים, לחמים ללא גלוטן ועוד.

בסדרה:

חמאת חלבון יובה וקקאו:

מוצרי יובה

19% חלבון. מכילה טחינה, יובה, תערובת סוויטנגו, סיבים תזונתיים, אבקת קקאו טבעי ולציטין סויה.

חמאת חלבון יובה:

מוצרי יובה

20% חלבון. מכילה טחינה, יובה, תערובת סוויטנגו, סיבים תזונתיים ולציטין סויה.

חמאת חלבון ארוניה ברי:

מוצרי יובה

15% חלבון. מכילה טחינה, תערובת סוויטנגו, אבקת ארוניה ברי אורגנית וסיבים תזונתיים.

קיבלתי להתנסות את חמאות החלבון יובה וארוניה ברי, וואו החמאות הללו פשוט טעימות, ונהדרות כתוספת להרבה מאכלים, שייקים, עוגות, עוגיות ועוד, השתמשתי בחמאת חלבון ארוניה ברי, העשירה ברכיבים תזונתיים נהדרים , ואני חייבת לציין שהטעם פשוט וואו, הכנתי קערת בריאות לתחילת הבוקר, שמתי במיקסר, כוס חלב סויה, כף גדושה של חמאת החלבון ארוניה ברי, בננה, קוביות קרח וערבלתי עד שנהיה מוכן, מזגתי לקערה, הוספתי שבבי קוקוס, אוכמניות, אגוזי מלך, ומעל חמאת חלבון ארוניה ברי, ויצא פשוט מושלם, טעים טעים, אני ממליצה מאוד על החמאות חלבון של עתיד ירוק, בהחלט מעולות.

יובה היא שכבה קרומית עליונה שנוצרת בתהליך הפקת טופו מנוזל סויה. את הקרום מסירים ומייבשים, עד שהוא מגיע למרקם מוצק, טעים ועתיר חלבון.

ארוניה ברי, המכונה "מלכת האוכמניות", היא מזון על מצפון אמריקה, הכולל כמות גבוהה במיוחד של ויטמינים, אנטיאוקסידנטים, סיבים תזונתיים ומינרלים.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות מעלות וכשר למהדרין מן המהדרין – בהשגחת הבד"צ מחזיקי הדת.

מחיר: 35.90 ש"ח לצנצנת במשקל 330 גרם.

להשיג בשופרסל GREEN, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, עדן טבע, אניס, זמורה אורגני  וחנויות הטבע.

קרדיט צילום סדרת החמאות וחמאות בודדות: יוסי מור

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן